Одним з напрямків діяльності учнівського самоврядування є робота шкільного прес-центру, який об'єднує редакцію шкільної газети "СМСка" і редакцію шкільної радіостудії "Smile.fm".

Популярним і поширеним символом позитиву є смайлик. Smile з англ. означає посмішка. Саме такий веселий талісман-смайлик і є емблемою шкільної радіостудії.

У кожній школі, безсумнівно, повинні бути засоби масової інформації. Однією з ефективних форм освітньої діяльності учнів у школі є створення шкільної радіостудії. Робота зі створення шкільних радіопрограм допомагає виявити активних, талановитих та обдарованих дітей. Участь у роботі шкільної радіостудії впливає на розвиток особистості дитини, її якостей, умінь і навичок, згуртовує учнів різного віку. Шкільне радіо тісно пов'язане з внутрішнім життям школи. Воно взаємодіє із усім колективом школи, із кожним класом, а іноді і з окремим учнем. І в цьому його безперечна перевага.

Створення шкільного радіо - це і є те рішення, в якому мікрофон особистої радіомовної студії стане провідником розвитку інтелекту і порталом особистості з реальним світом. А шкільна радіостудія допоможе знайти публічність у багатьох площинах формування підлітка і стати важелем впливу на свідомість молодої людини.

Проект шкільного радіо актуальний для всіх учасників освітнього процесу в школі. Його реалізація дозволяє створити базу для задоволення потреб школярів, створити умови для розвитку їх творчого потенціалу. Радіостудія повинна стати творчим, інтелектуальним центром суспільного життя школи, ефективним засобом організації життєдіяльності шкільного співтовариства.

Мета шкільної радіостудії

Сприяння тісній співпраці вчителів, учнів та батьків у формуванні основних етичних норм і понять як умови правильного сприйняття, аналізу та оцінки подій навколишнього життя шляхом розкриття творчого потенціалу учнів.

Шкільна радіостудія створена з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу, організації на її базі різних форм освітньої діяльності учнів і розвитку їх особистісних якостей.

Завдання шкільної радіостудії

  • Організувати практичну суспільно-значиму колективну діяльність.
  • Створити творчий колектив дітей, що об'єднує школярів найрізноманітніших здібностей.
  • Підвищити інформаційну культуру учасників проекту.
  • Прищепити учням інтерес до таких професій як журналіст, кореспондент.
  • Сприяти підвищенню ініціативи у вчителів та учнів.
  • Розкрити творчий потенціал учнів, вчителів, батьків.
  • Посилити соціальну взаємодію учнів, вчителів, батьків.
  • Створити інформаційну базу для учнів, вчителів, батьків.
  • Зміцнити шкільний колектив.
  • Залучити дітей у різні форми творчої діяльності з випуску радіопрограм.
  • Розширити інформаційно-пізнавальні можливості учнів.

Переваги шкільної радіостудії

  • Cтворення шкільної радіостанції дозволить забезпечити більш ефективне використання сучасних технічних засобів навчання в освітньому процесі.
  • Підвищується оперативність подачі звукової інформації.
  • Перед учнями відкриваються широкі можливості в позакласній діяльності.
  • Заняття дітей в редакціях радіо, в гуртках звукооператорів, дикторів, кореспондентів.

Участь школярів у системі шкільної радіомовлення розвиває такі важливі особистісні якості, як комунікабельність, загальну ерудицію, рівень культури, виразність мови, дисципліну і відповідальність за доручену справу, дозволяє максимально проявити учнями свої можливості в обраній області діяльності і навіть позначається на професійному самовизначенні.

Основні напрямки діяльності

Інформаційний. Шкільне радіо - найоперативніша і багатогранна форма передачі інформації про події та факти з життя школи та міста.

Освітній. Шкільне радіо використовується в процесі викладання шкільних предметів - для централізованої подачі в шкільні кабінети необхідної навчальної звукової інформації. Під час проведення предметних тижнів та освітніх позакласних заходів маємо змогу оперативно скеровувати увагу слухачів у заданому напрямку. Наприклад: озвучення пунктів призначення у квестах або запитань у грі «Що? Де? Коли?».

Виховний. Організація позакласної виховної роботи з учнями на базі шкільної радіостудії дозволяє з користю зайняти їх вільний час, класним керівникам виховувати слухачів, вчитися подавати будь-яку інформацію зацікавлено, вносячи в повідомлення своє особисте ставлення.

Учасники радіостудії

Директор школи Левенець Наталя Іванівна
Заступник директора з виховної роботи Петкова Оксана Степанівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи Кулянда Оксана Сергіївна
Заступник директора з навчально-виховної роботи Семчук Андрій Ярославович
Координатори проекту Федоруц Микола Васильович, педагог-організатор
Регіщук Володимир Іванович, вчитель музичного мистецтва
Креативний продюсер Кізілова Галина Олександрівна, вчитель образотворчого мистецтва. Автор слів до зарядки в початкових класах.
Виконавчий продюсер Вороницький Сергій Валерійович, художник школи
Диктори, ведучі рубрик члени учнівського парламенту, ініціативні учні
Кореспонденти голови учнівських комітетів класів
Цільова аудиторія учні, вчителі, батьки

Радіопередачі Smile.fm

"Smile-time"


Створення позитивної атмосфери та настрою. Позитивна музика та вступні новини тижня.
Диктори: Годович Олександра, учениця 7-Б класу
"Увага! Attention! Achtung!"


Виконання поточних оголошень
Диктори: Ясінська Олена, учениця 8-А класу
"Інформаційний вісник"


Обов’язкове щотижневе інформування соціального, громадського та виховного спрямування.
Диктори: Кочан Ірина, учениця 10-Б класу (голова учнівського парламенту), Новосад Станіслав, Учень 10-Б класу (член учнівського парламенту)
"Моя психологія"


Поради практичного психолога з різних аспектів шкільного життя. Лекторій з питань спілкування, взаємовідносин та конфліктології.
Диктори: Наталя Мирославівна Кондратьєва, практичний психолог школи
"Інтелектуальне асорті"


Підбірка цікавої інформації різної тематики з елементами гри «Що? Де? Коли?» з використанням інтерактивних форм роботи.
Диктори: Кізілова Галина Олександрівна, вчитель образотворчого мистецтва, англ. мови
"Happy birthday"


Привітання учнів та вчителів-іменинників
Диктори: Базюк Катерина, учениця 8-А класу
"Формула здоров’я"
Підбірка сучасних порад та рекомендацій в ігровій та жартівливій формі.
Диктори: Яремечко Анастасія, учениця 10-А класу
"Post scriptum"


Підведення підсумків роботи школи, участі у різноманітних конкурсах та позашкільних заходів.
Диктори: Ельборбар Фірас, учень 11-А класу, член учнівського парламенту, Кочан Ірина, учениця 10-Б класу (голова учнівського парламенту)

Серед форм роботи переважають діалоги, репортажі, інтерв'ю. Ми прагнемо говорити про серйозне просто і ненав'язливо, вміємо пожартувати і міцно зачепити сатиричним словом того, хто заслужив на це.

Колективна робота у шкільній радіостудії стимулює учнів до творчості, розвиває організаторські якості, аналітичне мислення, залучає до участі в громадському житті школи. У школярів, які беруть участь у функціонуванні шкільної радіостудії, підвищується інтерес до шкільного життя та навчання, покращуються взаємини у колективі, виявляється відповідальність до своїх обов’язків. Учнівський парламент постійно оновлюється і до роботи в радіостудії залучаються нові учні.

Головним показником якості роботи шкільної радіостудії є ставлення до неї з боку радіослухачів, відгуки батьків та вчителів. Для покращення роботи радіостудії проводяться постійні анкетування та опитування про симпатії та уподобання слухачів. Свою схвальну думку про роботу шкільної радіостудії висловили її гості Сергій Притула та Сергій Приходько, які мають великий досвід роботи на радіо, та надали свої пропозиції щодо її подальшої роботи.

Як форма узагальнення роботи заплановане щорічне проведення свята радіо, що відображено у плані роботи школи.

Ми вважаємо, що діяльність юних кореспондентів може надавати великий вплив на життя класних колективів. Важливу роль шкільних ЗМІ у своєму житті відзначають і самі школярі.

Серед учнів 8-11 класів школи було проведено анкетування "Роль шкільних ЗМІ у вашому житті". Було опитано 400 учнів школи. Респондентам було запропоновано відповісти на ряд питань.

На запитання "Що вам дають шкільні засоби масової інформації?" ми отримали такі відповіді:

На запитання "Як ви ставитеся до шкільного радіомовлення?" респонденти відповіли:

На питання "Чи є необхідність створення шкільної радіостудії?" 100 % старшокласників відповіли позитивно. 34 % школярів з усіх опитаних готові брати участь у діяльності радіостудії.