статьи о собаках

ДПА - 2018

Про порядок закінчення 2017-2018 навчального року та проведення ДПА учнів 4, 9, 11 класів

 Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про освіту», Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 157/26602, підпунктів 1, 3, 4, 5 пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 31.07.2017 № 1103 «Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2017 року за №1014/30882, із змінами, листів Міністерства освіти і науки України 07.06.2017 № 1/9-315 «Про структуру 2017-2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», від 22.01 2018 №1/9-27 «Щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017-2018 навчальному році», від 31.01.2018 № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017-2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», на виконання наказу управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 14.02.2018 № 34 «Про порядок закінчення 2017-2018 н.р. та проведення ДПА учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти області», наказу управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 20.02.2018 №60 «Про порядок закінчення 2017-2018 навчального року та проведення ДПА учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти, згідно з рішенням педагогічної ради школи (протокол №2 від 12.02.2018р.) з метою організованого закінчення 2017-2018 навчального року та проведення ДПА 

Переглянути наказ 


ДПА - 2017

Державна підсумкова атестація учнів - це форма контролю відповідності освітнього рівня випускників загальноосвітніх навчальних закладів I, II, III ступенів та професійно-технічних навчальних закладів, що надають повну загальну середню освіту, державним вимогам.

Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602.

У 2017 році є деякі особливості у складанні ДПА та ЗНО, однак ДПА для школярів, що завершують початкову освіту, залишиться незмінним. Діти писатимуть контрольні роботи з української мови та математики, складатимуть літературне читання. За рішенням педради і за побажання батьків можна ввести складання мови нацменшини для шкіл з вивчанням такої мови. Щодо ДПА цього ступеня наголошується, що вона має трактуватися як перевірка рівня викладання, оцінки навчальних досягнень. Для дітей це будуть звичні контрольні роботи.

ДПА для 9-класників теж залишиться без змін. Обов’язковими для складання є українська мова та математика, ще 1 предмет обирає педрада: українська література, іноземна мова, зарубіжна література, правознавство, історія України, всесвітня історія, географія, біологія, хімія, фізика, інформатика, мова нацменшини, інтегрований курс літератури.

ДПА для 11-класниківвідбудеться у форматі ЗНО. Складатимуть 3 предмети: обов’язково українську мову, на вибір історію України або математику, ще 1 предмет на вибір з: біологія, хімія, фізика, географія, а також англійська, французька, німецька, іспанська, російська мови. Почнеться сесія ДПА і ЗНО 23 травня з іспиту з української мови та літератури.

  • Увага: іноземна мова, на відміну від попереднього року, не обов’язкова для складання, це лише один предмет із переліку на вибір. Якщо випускнику потрібно скласти і математику, і історію України, він обирає один із цих предметів 2­‑м, а один – 3‑м у складанні.

Графік державної підсумкової атестації у 2016-2017 н.р.

4 класи
Дата Предмет Форма проведення
11.05.2017 Літературне читання письмово
16.05.2017 Українська мова письмово
18.05.2017 Математика письмово
9 класи
Дата Предмет Форма проведення
01.06.2017 Математика письмово
06.06.2017 Російська мова 9-А (диктант)
06.06.2017 Історія України 9-Б, 9-В письмово
09.06.2017 Українська мова диктант

Склад атестаційних комісій для проведення ДПА учнів 4, 9 класів у 2016/2017 н.р.

Склад державної атестаційної комісії у ТЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Тернопільської міської ради Тернопільської області за освітній рівень початкової загальної середньої освіти
(4 класи)

Дата Час Клас Кабінет Предмет Голова комісії Вчитель
11.05.2017 9:30 4-А 41 Літературне читання Левенець Н.І. Крат Н.С.
11.05.2017 9:30 4-Б(І) 16 Літературне читання Петкова О.С. Счастна Н.А.
11.05.2017 9:30 4-Б(ІІ) 25 Літературне читання Семчук А.Я. Крат Н.С.
11.05.2017 9:30 4-А 41 Літературне читання Левенець Н.І. Паньків А.С.
11.05.2017 10:30 4-В 24 Літературне читання Кулянда О.С. Пігович М.В.
11.05.2017 10:30 4-В 21 Літературне читання Семчук А.Я. Паньків А.С.
16.05.2017 10:30 4-А 41 Українська мова Левенець Н.І. Крат Н.С.
16.05.2017 10:30 4-Б 16 Українська мова Петкова О.С. Счастна Н.А.
16.05.2017 10:30 4-Б 211 Українська мова Семчук А.Я. Паньків А.С.
16.05.2017 9:30 4-В 24 Українська мова Петкова О.С. Пігович М.В.
16.05.2017 9:30 4-В 25 Українська мова Семчук А.Я. Паньків А.С.
18.05.2017 9:30 4-А 41 Математика Левенець Н.І. Крат Н.С.
18.05.2017 9:30 4-Б 16 Математика Петкова О.С. Счастна Н.А.
18.05.2017 9:30 4-В 24 Математика Семчук А.Я. Пігович М.В.

Склад державної атестаційної комісії у ТЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Тернопільської міської ради Тернопільської області за освітній рівень базової загальної середньої освіти
(9 класи)

Початок ДПА о 9 годині.

Дата Клас Кабінет Предмет Голова комісії Член комісії
01.06.2017 9-А 13 Математика Левенець Н.І. Врублевська М.С.(вчитель математики)
Павлінська А.В.(вчитель математики)
01.06.2017 9-Б 14 Математика Семчук А.Я. Дудник О.В.(вчитель математики)
Врублевський Н.С.(вчитель фізики)
01.06.2017 9-В 16 Математика Петкова О.С. Домбровська Г.М.(вчитель математики)
Івасюк Г.І.(вчитель інформатики)
06.06.2017 9-А 13 Російська мова Сватенко В.В. Комарова С.І.(вчитель російської мови)
Бабіна М.О.(вчитель російської мови)
06.06.2017 9-Б 14 Історія України Левенець Н.І. Рилова Г.В.(вчитель історії)
Галас О.А.(вчитель географії, економіки)
06.06.2017 9-В 16 Історія України Семчук А.Я. Петкова О.С.(вчитель історії)
Федоруц М.В.(вчитель географії)
09.06.2017 9-А 13 Українська мова Левенець Н.І. Климко О.О.(вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури)
Сватенко В.В.(вчитель української мови і літератури)
09.06.2017 9-Б 14 Українська мова Семчук А.Я. Якубишина Г.Б.(вчитель української мови і літератури)
Дворецька Н.І.(вчитель української мови і літератури)
09.06.2017 9-В 16 Українська мова Петкова О.С. Семенець Г.В.(вчитель української мови і літератури)
Бабіна М.О.(вчитель російської мови)

Вимоги до поведінки учнів під час державної підсумкової атестації

Під час державної підсумкової атестації учні мають право:

  • Задавати організаційні запитання, що не стосуються змісту атестаційних завдань.
  • Оскаржити процедуру проведення державної підсумкової атестації чи її результати.

Під час державної підсумкової атестації учням заборонено:

  • Заважати одне одному, спілкуватися, передавати різні предмети тощо.
  • Задавати учителю запитання, що стосуються змісту атестаційних завдань.
  • Виходити з аудиторії по декілька осіб (виходити дозволяється лише по одному).
  • Виносити за межі аудиторії бланки та проштамповані аркуші.
  • Користуватися мобільними телефонами, фото- і відеоапаратурою, друкованими й рукописними матеріалами (підручниками, посібниками, конспектами), що можуть бути використані як додаткові джерела інформації, необхідної для виконання атестаційної роботи.

Під час державної підсумкової атестації учні зобов'язані:

  • Залишити речі, не передбачені процедурою проведення державної підсумкової атестації, у спеціально відведеному в аудиторії місці.
  • Дотримуватися тиші.
  • Здавати державній атестаційній комісії бланки відповідей у разі виникнення потреби вийти з аудиторії.
  • Здати атестаційну роботу і покинути аудиторію у разі порушення дисципліни та недотримання правил поведінки під час виконання атестаційної роботи.
  • Здати бланки відповідей після закінчення роботи.

ДПА: “Золота Дванадцятка” порад для учнів 4, 9 та 11 класів

1. Підготуйте своє робоче місце, де все повинно відповідати успіху: тиша, розміщення посібників, порядок.

2. Сядьте зручніше за стіл, покладіть перед собою чисті аркуші паперу, справа – зошити і посібники. Згадайте все, що знаєте з цієї теми і запишіть це у вигляді плану або тез на чистих аркушах паперу зліва. Потім перевірте правильність, повноту і послідовність знань за зошитами і посібниками. Випишіть те, що не змогли пригадати на простих стандартних аркушах паперу і там же запишіть запитання, які слід задати вчителю на консультації. Не залишайте жодного незрозумілого місця в своїх знаннях.

3. Підготуйте своє робоче місце, де все повинно відповідати успіху: тиша, розміщення посібників, порядок.

4. Працюйте за своїм планом. Удвох рекомендується працювати тільки для взаємоперевірки або консультації, якщо в цьому виникає необхідність.

5. Крім теорії не забудьте підготувати практичну частину, щоб вміло і вільно довести навички роботи з текстами. Учень повинен працювати не тільки головою, але й руками, повинен не тільки знати, але й уміти.

6. Встановіть чіткий ритм і режим дня. Розумно чергуйте працю, відпочинок і харчування, нормальний сон і свіже повітря.

7. З користю використовуйте консультації вчителя. Приходьте на них добре попрацювавши вдома і з заготовленими конкретними запитаннями, а не просто послухати те, що будуть запитувати інші.

8. Використовуйте зошити, в яких ви вели записи. Дуже погано, якщо ці зошити ви не зберегли.

9. Бійтеся шпаргалки. Вона вам не додасть знань. Готуючи шпаргалки, ви насправді обманюєте себе, адже створюєте у себе ілюзію готовності до атестації, насправді не знаючи нічого.

10. Не допускайте, як зайвої самовпевненості, так і недооцінки своїх знань і здібностей. В основі впевненості лежать міцні знання. Не можна йти на атестацію, не повторивши всі теми. Адже може статись так, що вам дістанеться саме те запитання, яке ви не повторили.

11. Не забувайте пов’язувати свої знання з будь-якого предмета з сучасністю, з життям своєї країни, з виробництвом. Знайте, де і як можна використати одержані в школі знання.

12. Коли на атестації ви отримаєте свій варіант, спокійно сядьте за стіл, обдумайте запитання, складіть план відповіді. Не хвилюйтесь, якщо щось забули.

шаблоны joomla образование